چرا برای خرید از انیمه تولز، می بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟
ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت انیمه تولز موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی انیمه تولز به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد.
روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟
برای خرید از سایت انیمه تولز ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان انیمه تولز بوسیله ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی بعد از پرداخت مشتری پیگیری می نماید.
برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟
تیم پشتیبانی انیمه تولز، در زمان ساعات اداری ( از ساعت ۹ تا۱۷:۳۰) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد برای ما پیغام (تلگرام یا اینستاگرام) بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد.
در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟
در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان انیمه تولز در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟
بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی انیمه تولز تماس بگیرید. اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف ۲۴ ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی ۲۴ ساعت مسترد خواهد شد.
آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با انیمه تولز تماس بگیرم ؟
خیر، پس از تایید نهایی سفارش، کالا به آدرس ثبت شده ارسال خواهد شد و در صورت نیاز میتوانید پیام بگذارید .
آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟
بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به سایت انیمه تولز و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود. ( در هنگام ثبت سفارش به گزینه مربوط به ارسال به آدرس دیگر برخورد خواهید کرد که شما می توانید آدرس دیگری را به غیر از آدرس خودتان در آن قسمت وارد نمایید. )
در صورت عدم حضور دریافت کننده در آدرس اعلام شده توسط مشتری، هماهنگی بعدی به چه صورت انجام می گیرید؟
می بایست با تماس از طریق تلفن و یا ارسال پیام، عدم حضورخود را اعلام کنید تا زمان بعدی مجددا هماهنگ شود. همچنین شما می توانید برای جلوگیری از برگشت کالا، زمان حضور خود را اعلام نمایید تا کالا در زمان مشخص برای شما ارسال شود.
اگر پرداخت سفارشم مغایرت داشت به چه صورت اطلاع دهم؟
اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی انیمه تولز پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.
-آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ : بله، شما میتوانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافیست پس از وارد کردن ایمیل یا نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید .
-رمزعبور خود را فراموش کردهام، باید چکار کنم؟
پاسخ : زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
-چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ : لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
-آیا برای خرید از انیمه تولز ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ : در صورتی که کاربر اقدام به ثبت نام در انیمه تولز کرده باشد برای خریدهای آتی دیگر نیاز به ورود اطلاعات مجدد نمی باشد در غیر این صورت و در شرایطی که کاربر بدون ثبت نام اقدام به خرید نماید موظف به وارد نمودن تمامی مشخصات لازم در هر بار خرید از انیمه تولز می باشد . لازم بذکر است ثبت نام در انیمه تولز علاوه بر تسهیل در عملیات ثبت سفارش مزایای دیگری مانند اطلاع از تخفیفات و فروش های ویژه و برقرای ارتباط با فروشگاه به منظور خبر رسانی در سایر موارد را دارا می باشد ، همچنین تیم پشتیبانی انیمه تولز به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل کالا به مشتری نظارت میکند. ثبتنام در انیمه تولز باعث تسهیل در پیگیری سفارشات و ارایه خدمات بهتر به مشتری میشود.
-آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید
-آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ : خیر ، پروسه سفارش و خرید کالا در انیمه تولز فقط از طریق سایت یا شبکه های مجازی میباشد.
-دوست دارم از انیمه تولز خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ : علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای وب سایت انیمه تولز، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت انیمه تولز با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
– آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ : شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
– آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ : خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت انیمه تولز با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
– میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ : تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با انیمه تولز تماس بگیرید.
– بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با انیمه تولز تماس بگیرم؟
پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش انیمه تولز با شما تماس خواهند گرفت.
– آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ : کالاهای دارای قیمت که در سایت انیمه تولز با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار انیمه تولز موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
– با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ : شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت انیمه تولز، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
– ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
– میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به انیمه تولز به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ : از آنجا که انیمه تولز یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل انیمه تولز امکانپذیر نیست.